Advertisement

BERÄTTAR FÖR MIN CRUSH ATT JAG GILLAR HEN #8

BERÄTTAR FÖR MIN CRUSH ATT JAG GILLAR HEN #8 Idag har det blivit dags att se en ny Crush video! Men det sjukaste händer - crushen ringer och en YouTube/TikTok kändis avslutar samtalet mellan dem... Bli MEDLEM på min kanal här: Min merch finns här:

Läser du detta? Prenumerera NU för 10 ÅRS TUR:

Följ och adda mig på mina andra sociala medier:
▶ Instagram: @PontusRasmusson
▶ Snapchat: PontusOfficial
▶ TikTok: PontusOfficial

Samarbeten/kontakt:
pontusofficial@gmail.com

-----------------------------------------------------------------------------

Gillade du denna videon och vill se mer av mig? Bara att klicka på länken så går en spellista med alla min roliga YouTube videor igång:

pontus rasmusson,pontusofficial,berättar för min crush,berättar för min crush att jag gillar honom,berättar för min crush att jag gillar henne,reagerar på berättar för min crush,reagerar på,emil hansius,emil hansius crush,berättar för min crush sms,sjukaste reaktionen,berättar för min crush snapchat,reagerar på crush gillar mig,lyrics prank,snapchat konversation,pontus crush,pontus tiktok,

Post a Comment

0 Comments