Advertisement

현아잉 (HyunA-ing) E23: 이게 정말 먹고 싶었어요!! (I was really craving this!!)

현아잉 (HyunA-ing) E23: 이게 정말 먹고 싶었어요!! (I was really craving this!!) 현아잉 (HyunA-ing) E23: 이게 정말 먹고 싶었어요!! (I was really craving this!!)

빙수 먹을 사람🤚🏻?!
...

빙수 매력 모르시죠?
와... 남자 셋 다 지금 빙수 안 먹고 싶어서...
나 혼자 먹을거야.

아무도 현아 눈 안 마주치는 것 봐.
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Who wants bingsoo (Korean shaved ice) ?!
None of you are craving it?
Wow… Look at these 3 men not feeling bingsoo…
I’m gonna have it alone all to myself.

Everyone’s avoiding eye contact with HyunA
Hahahaha

- '현아잉' Episode.23中에서 -

- HyunA Official YouTube:
- HyunA Official Instagram:
- HynA Official Facebook:

#현아 #현아잉 #HyunA #HyunAing #빙수 #팥빙수 #클라이드앤 #Clride.n #E23

Copyrights 2020 ⓒ P NATION All Rights Reserved

현아,현아잉,HyunA,HyunAing,Vlog,PNATION,피네이션,빙수,팥빙수,클라이드앤,Clride.n,E23,

Post a Comment

0 Comments